Wpmet år i granskning 2022: Ett år av överraskningar, tillväxt och prestationer

Wpmet årsredovisning 2022

Ett år fullt av utmaningar, jubel och prestationer! Det här är de ord vi skulle använda för att uttrycka vår resa under hela året 2022. Vi stötte på utmaningar för att genomföra våra projekt, vi var mycket nöjda med vårt arbete och nådde stor framgång med våra produkter.

Vi kan fortfarande minnas massor av roliga stunder med våra kollegor, överraskande födelsedagsfester för våra kollegor och avslappnad pratstund med lagkamrater under det senaste året. Och naturligtvis är det inte bara föregående år, det är så vi alltid fungerar som en familj.

Så jag tror att du redan har fått en känsla av hur bra 2022 var för Wpmet! Ja, vi är överlyckliga att dela med dig att år 2022 var ett jäkla år för oss. Jag skulle ta dig tillbaka till 2022 för att ge dig en glimt av vart och ett av de minnesvärda ögonblicken vi passerade då.

Men innan dess, låt mig presentera dig för våra fenomenprestationer 2022. Låt oss utan vidare sätta igång...

Våra anmärkningsvärda prestationer 2022:

Det primära målet som vi satte upp redan i början av 2022 var att släppa vår efterlängtade AI-produkt GetGenie. Med det i åtanke, under de första tre kvartalen, var hela Wpmet-teamet uppslukat med syftet att utveckla GetGenie för att göra det redo för utgivning vederbörligen.

Och det glada budskapet är att vi framgångsrikt rullade ut GetGenie, vår första WordPress AI SEO & Content Assistant någonsin i september 2022. Vi släppte inte bara GetGenie framgångsrikt utan började också få massiv respons från våra målgrupper globalt.

GetGenie i ett ögonkast:

GetGenie är en WordPress AI Content & SEO Assistant, endast riktat till WordPress-användare.

Om du har dussintals skrivuppgifter för din WordPress webbplats, GetGenie kommer att hjälpa dig att utföra dessa uppgifter utan ansträngning. AI-skrivverktyget är kraftfullt nog att generera både innehåll och kopior på ett ögonblick.

GetGenie en överblick

Bortsett från det kan AI Content Writer generera produktbeskrivningar, WooCommerce-produktbeskrivningar, lista med frågor, styckekomprimering, taglines, sammanfattningspunkter, funktionsfördelar, listidéer, för- och nackdelar och Explain Why typ av innehåll också .

Och hur är det med den hemliga såsen? Det är SEO-funktion! GetGenie är kapabel nog att hjälpa dig att skapa SEO-vänligt innehåll för din WordPress-webbplats baserat på SERP-analys och sökordsforskningsfunktioner. Det kommer att visa dig ett innehållsresultat tillsammans med förslag på förbättringar.

Prissättning

GetGenie kommer med både gratis och betalda versioner. Den betalda versionen har 3 planer: Writer, Pro och Agency.

Du kan köpa Författarplan för $11.4/månad, den Pro-plan för $29.4/månad, och den Byråplan för $49.5/Månad, om de faktureras årligen.

GetGenie Höjdpunkter:

• Bästa WordPress-innehåll och SEO-lösning
  • En uppsjö av innehållsskrivande funktioner, inklusive 30+ mallar
  • Innehållsoptimering med sökordsforskning och SERP-analys för specifika sökord
  • Innehållspoängsystem med förslag för att förbättra innehållet
  • Flerspråkig support tillgänglig

En snabb titt på tillväxten av alla våra produkter:

Varje företag blomstrar på grund av tillväxten av dess produkt/produkter. Ett företag kan aldrig expandera utan att dess produkter växer allt eftersom tiden går. Låt oss ta en snabb titt på hur det gick för alla våra produkter under föregående år-

GetGenie- Crossed 2K Active Installations:

GetGenie lanserades i september 2022. Sedan dess har den nått 2000+ aktiva installationer och 11000+ nedladdningar. Bortsett från det genererade GetGenie en enorm mängd försäljning under de senaste 4 månaderna. Och beloppet ökar varje månad.

GetGenie passerade 2000 aktiva installationer

ElementsKit- Nådde 800K aktiva installationer:

Förra åretElementsKit hackade upp flera landmärken. I februari hade vi en fenomenal framgång med 600 000 aktiva installationer och antalet eskalerar varje dag.

Efter det på mindre än 4 månader nådde ElementsKit ytterligare en enastående milstolpe 700 000 aktiva installationer vilket är häpnadsväckande.

ElementsKit tillväxt

Slutligen, i oktober 2022, berörde ElementsKit landmärket för 800 000 aktiva installationer. Tiden är inte så långt ifrån nu när vi kommer att nå drömantalet om 1M aktiva installationer.

MetForm- Fick ett enormt antal användare:

År 2022, MetForm bevittnat två av tidernas knäckande landmärken. I början av 2022 steg MetForm 90 000+ aktiva installationer och fortsatte sedan med att nå 100 000 milstolpen för aktiva installationer. Nu har MetForm över 100K aktiva installationer.

MetForms tillväxt

Utöver det har MetForm på ett fantastiskt sätt passerat siffran på 1,2 miljoner nedladdningar under det sista kvartalet 2022. Det är fenomenalt, eller hur?

ShopEngine- uppnådde stor framgång:

ShopEngine som är en av våra kärnprodukter har nått 20 000 aktiva installationer och 250 000 nedladdningar under 2022. Sedan lanseringen, ShopEngine har vunnit över tusentals WooCommerce-användare över hela världen. Under det senaste året har e-handelsföretag som använder WooCommerce haft stor nytta av att utnyttja ShopEngine.

Wp Social och WP Ultimate Review- Fick uppmärksamheten:

Wp Social och WP Ultimate Review har båda klarat sig utmärkt under det senaste året. Wp Social har fått aktiva installationer och nedladdningar på 20K+ respektive nästan 300K. Utförandet av WP Ultimate Review är också tillfredsställande.

All ära går till er. Du gjorde det möjligt för oss att ha ett så blomstrande år!

WP Eventin och WPCafe- Making Buzz:

Förutom att ha ett Divi-tillägg, WP Eventin växte också avsevärt när det korsade 8k aktiva installationer och 130K nedladdningar. WPCafe är inte också efter i loppet eftersom det översteg 6K aktiva installationer och 100K totala nedladdningar under det allra senaste året.

Enastående insats av utvecklingsteam:

2022 var ett banalt år för utvecklingsteamet. Vi hade inte bara lanserat en produkt som GetGenie, utan vi förbättrade också den interna infrastrukturen för utvecklarteamet.

Teamet anpassade sig helt till "Git WorkFlow"-processen för att bidra mer till företagets tillväxt. Utvecklarteamet tog totalt 10 milstolpar under 2022 tillsammans med att slutföra 98% användarberättelser som förväntat.

Statistik för utvecklingsteam

Våra utvecklare har släppt 125 plugin-uppdateringar. Alla dessa uppdateringar hjälpte våra kunder att integrera nya funktioner på sina webbplatser.

Tack till vårt supportteam:

2022 gjorde vårt supportteam ett fenomenalt bra jobb. Eftersom GetGenie är en heltäckande produkt ledde den till mängder av tekniska problem. Men det betyder inte att vi gav efter för pressen. Snarare har vårt 24/7 professionella supportteam framgångsrikt hanterat all press passionerat!

Fantastiskt jobb gjort av tema- och designteamet:

År 2022 var också enastående för vårt tema- och designteam. Vi har nått framgång på flera webbplatser, plugins, teman och appar.

Temalagsstatistik

Med fullt engagemang och engagemang arbetade Wpmets superprofessionella tema samt designteam vidare ShopEngine, Eventin, WpCafe, WpCafe App, Wpmet-kampanjer, flera teman, och innehåll i sociala medier.

Ett stort grattis till vårt innehålls- och marknadsföringsteam:

Innehålls- och marknadsföringsteamet från Wpmet arbetade hårt för att ge liv åt våra väldesignade och utvecklade produkter. De lade ansträngning och tid för att se till att alla våra produkter nådde våra leads och framtidsutsikter förra året.

Innehållsteamstatistik

2022 tog Wpmet-teamet alla nödvändiga initiativ för att marknadsföra och sälja vår senaste produkt GetGenie. De använde sig av både organiska och betalda kanaler för att marknadsföra GetGenie på bästa möjliga sätt.

Innehållsteamets bidrag

Vare sig det är innehållsmarknadsföring, marknadsföring på sociala medier, uppsökande marknadsföring eller betald marknadsföring, de utnyttjade alla dessa kanaler och gav ett underbart resultat för vårt företag.

Roliga aktiviteter och internationell turné:

År 2022 var fullt av roligt och lärande då vi ägnade oss åt många roliga aktiviteter och lärandeevenemang under hela året. Vi deltog i årligen återkommande evenemang, inklusive en årlig rundtur och en dagstur. Vi ordnade till och med en potluck-fest och fick komplimanger från alla inblandade.

Låt oss ta en snabb titt på höjdpunkterna under det senaste året-

Efterlängtad årlig reträtt i Darjeeling – 2022:

Vi besökte Darjeeling förra året som en del av vår årliga turné. Vi utforskade de framstående platserna i staden på 5 dagar. Vi åt traditionell mat, bodde på ett lyxhotell och reste till turistattraktioner som Kanchanjanga, Tiger Hill och Ghum Monastery.

Darjeeling-turné 2022
Årlig turné Darjeeling

Prisgivande årlig dagstur:

Liksom tidigare år arrangerade vi en dagstur i La Riveria, Riverside resort i Purbachal. Till skillnad från den årliga 5-dagarsturnén, var det främst tänkt att uppmärksamma de bästa artisterna, stigande talangerna och exceptionella bidrag i vissa andra kategorier genom att belöna dem.

Årlig dagsutflykt 2022

Vi delade ut priser till var och en av våra artister med fina prispengar. Vår "Årets anställd" fick rejäla prispengar för att resa till Cox'sbazar i 3 dagar och 2 nätter med familjen. Dessutom bestod prisutdelningen av olika typer av uppfriskande spel som kuddpass, one-touch fotboll, simning, etc.

Spännande Potluck Party:

Den speciella attraktionen 2022 i våra kontorslokaler var att arrangera en potluck-fest. Det var första gången någonsin som vi anordnade ett så fantastiskt och unikt program på vår arbetsplats. Alla lagmedlemmar lagade en mängd olika maträtter hemma och tog med dem till kontoret för att dela med andra.

Några av gryträtterna inkluderade bambukyckling, speciell nötsås, biryani, aptitretande desserter och så vidare. Potluck-ceremonin lättades upp av närvaron av den framstående agile tränaren Mr. Mizanur Rahman som gav presenter till de bästa maträttsmakarna.

Spännande middagsbuffé:

Vi äter lunch tillsammans dagligen på vår arbetsplats som familj. Men att äta ute med speciella rätter och spendera lite kvalitetstid är också en nödvändighet. Det hjälper till att blåsa av och bygga ett starkare band med teammedlemmar.

Buffé middag

Med den andan gick hela Wpmet-teamet ut på buffémiddagar ett antal gånger under 2022 på exklusiva restauranger i staden.

Vanliga pizzafester:

Att ha regelbundna pizzafester är en del av vår teamkultur. Sedan vi arbetade hårt 2022 för att släppa det mest efterlängtade AI-innehållsverktyget GetGenie, har frekvensen av våra pizzafester fördubblats under det senaste året. Tillsammans med skivorna av pizza, njöt vi klunkar av specialkaffe ibland.

Pizzafester av Wpmet

Uppfriskande bordtennisturnering:

Vi tror inte på konstant tjafs utan utrymme för vila och avkoppling. Snarare följer vi ordspråket, "Allt arbete och inget spel gör Jack till en tråkig pojke" - så de regelbundna bordtennismatcherna på kontorslokalerna håller oss upplivade och motiverade hela dagen.

Bordtennisturnering arrangerad av Wpmet

Speciellt 2022 anordnade vi en årlig bordtennisturnering för att ge våra lagmedlemmar utrymme för förfriskningar och ta bort monotonin och utmattningen från deras liv. Och turneringen fortsatte med full spänning och upprymdhet!

Enlightening Healthcare Session:

Wpmet är alltid mån om sina anställdas hälsa och välbefinnande. Utbrottet av Covid-19 har gjort liv ännu mer sårbara. Med det i åtanke tog Wpmets ledning ett initiativ till att anordna en sjukvårdssession.

Hälsa och välmående session av Wpmet

Den inbjudna sjukvårdsexperten tog en upplysande session, gav medicinsk rådgivning och gav recept för många sjukdomar och tillstånd. Han svarade också på frågor från våra teammedlemmar om olika medicinska tillstånd.

WordCamp Kathmandu sponsring och närvaro:

Det var 2022 när vi gjorde en Nepal-turné för att delta i WordCamp Kathmandu. Och det glada budskapet är att vi var Silversponsor för WordCamp-evenemanget. Ett team på 9 medlemmar gick till WordCamp för att representera Wpmet och presentera våra produkter.

WordCamp Katmandu
WordCamp i Katmandu
WordCamp Kathmandu sponsring och närvaro

Vi satte upp vår egen monter i lokalen och svarade på mängder av frågor från deltagarna. Olika typer av spel arrangerades och vinnarna och deltagarna fick presenter, swags och giveaways. Vi erbjöd till och med alla våra produkter med 20% rabatt under evenemanget.

Effektiva WordPress Meetups:

Tillsammans med alla ovan nämnda roliga aktiviteter och globala rundturer anordnade vi 2 WordPress-träffar på våra kontorslokaler. Våra teammedlemmar, WordPress-entusiaster från andra företag och webbutvecklare, människor från alla dessa bakgrunder gjorde sin närvaro i båda mötena.

intern WordPress-träff

Framstående talare från olika bakgrunder belyser olika WordPress-relaterade ämnen och tog upp frågor från golvet. Mötena skapade också en möjlighet för alla våra teammedlemmar att bli introducerade till ledarna för WordPress-arenan.

Några av de andra anmärkningsvärda prestationerna under 2022:

Förutom GetGenie hade vi ett antal andra resolutioner och mål att uppnå i början av 2022. Och även dessa mål nådde vi även i slutet av 2022.

Låt oss ta en snabb titt på några av de anmärkningsvärda prestationerna vi gjorde under 2022-

Lärande och Träningssessioner för våra teammedlemmar:

Kunskapsdelning är nyckeln till utvecklingen av en organisations anställda. Med det i åtanke anordnade vi veckovisa lärotillfällen på våra kontorslokaler.

Förutom inlärningssessioner är träning en viktig del av självtillväxt. Förra året genomförde vi framgångsrikt flera utbildningssessioner för att finslipa vår kompetens.

Lansering av appar och tillägg för WpCafe och WP Eventin:

Både WPCafe och WP Eventin fick en massiv respons från användare förra året. Men det som fångade allas uppmärksamhet är lanseringen av WPCafe-mobilappen för både Android och IOS, WPCafe Multivendor Restaurant Addon för Dokan och WPCafe restaurangtillägget för Oxygen Builder.

Bortsett från det, gjorde WP Eventin också en del ljud bland användarna efter släppet av Eventin Divi-tillägget. Och det fortsätter att blåsa bort användare även i år.

Underhållande aktiviteter inomhus och utomhus:

Vi deltog i många roliga och rekreationsaktiviteter under det föregående året, inklusive bordtennisturneringen inomhus, årlig turné, potluckfest, etc.

Bygga ett starkt stödsystem:

Supportsystemet är nyckeln till att tillhandahålla den bästa kundservicen i klassen. Vårt supportteam har vuxit bra förra året och nu har vi ett starkt och robust kundserviceteam som vi är oerhört stolta över. Och självklart går äran till vårt underbara supportteam.

Självsäkert och fullfjädrat team:

Efter att ha jobbat hårt i ett år är vi nu ett självgående och självstartande team som kan göra jobbet på egen hand utan ansträngning.

Flexibel arbetstid:

Wpmet management fokuserar alltid på sina anställdas hälsa och välmående. Det var därför teammedlemmarna började njuta av utökade flexibla arbetstider från 2022.

Ny kontorsdekoration:

2021 prydde vi vårt kontor för att ge våra anställda en vänlig arbetsmiljö. Men 2022 betonade vi inredningen ytterligare för att skapa ett fascinerande utseende på vårt kontor.

Ser fram emot 2023:

År 2022 var ett positivt och produktivt år för oss. Men det var möjligt bara för att alla inblandade i Wpmet var engagerade i att få fram det bästa resultatet. Oavsett om de är teammedlemmar, kunder, prenumeranter eller välönskade, visade alla en iver och en vilja att göra sitt bästa.

Vi vill tacka var och en av våra intressenter för att de litar på oss och har förtroende för oss. Låt oss fatta en resolution och lista alla mål som vi vill uppnå 2023. När vi är klara med det, låt oss närma oss vart och ett av våra mål ett efter ett med fullt engagemang och engagemang.

Framgången kommer att fortsätta under 2023 och även under de kommande åren. Med det sagt, önskar er alla ett härligt och framgångsrikt 2023. Till nästa gång, njut av er tid!